Veel gestelde vragen


Q: Hebben jullie cadeaubonnen / accepteren jullie dinercheques?


Helaas accepteren we geen dinercheques/ dinerbonnen/ VVV Bonnen. Op dit moment accepteren we alleen ons eigen cadeaubon(dinerbon).


Q: Waarmee kan ik betalen?


Wij accepteren contant geld of pin.


Q: Moeten baby’s ook betalen?


Ja, baby’s die gebruik maken van onze faciliteiten moeten ook betalen. (baby's worden afgerond naar 1 jaar.)
Graag bij de reservering vermelden dat er baby’s aanwezig zijn, zodat we rekening kunnen houden met het aantal plekken. De kinderwagen of Maxi-Cosi heeft immers ook een plekje nodig en er is niet bij alle tafels voldoende ruimte voor.


Q: Hoe kan ik reserveren?


U kunt online reserveren door middel van de reserveringsformulier.
Anders kunt u telefonisch reserveren door te bellen naar 0223-753480 op openingsdagen na 13:00 uur.

Q: Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?


Kwaliteit en service is bij ons zeer belangrijk. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij De Heldernees niet aan uw verwachtingen voldeed. Indien u ons hierover graag wilt informeren dan kunt u mail sturen naar info@deheldernees.nl. Uw melding wordt zeer gewaardeerd en wordt met grote zorgen in behandeling genomen.


Q: Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren?


We proberen altijd uw voorkeur met betrekking tot de tafelkeuze te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. We vragen graag u begrip hiervoor.


Q: Hebben jullie korting? (65+, grote groepen, maagverkleining)


We hanteren één vaste prijs. Kortingsregeling voor groepen, verjaardagen en maagverkleining is niet mogelijk.


Q: Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen?


Nee, het eten en drinken is alleen bedoeld om te consumeren in het restaurant.


Q: Hebben jullie ook iets voor kinderen?


Achterin het restaurant is een speelhoek voor kinderen aanwezig met speelgoed, ballenbak en een speelcomputer.


Q: Waar kan ik parkeren?


U kunt bij ons gratis parkeren op straat. Ons restaurant is gelegen in een woonwijk.


Q: Kan ik ook bij jullie op rekening dineren?


Nee, helaas is dit niet mogelijk. Door slechte ervaringen in het verleden is dit helaas niet meer mogelijk.


Q: Kan ik de rekening apart betalen?


Om opstoppingen bij de kassa te voorkomen, kan er niet apart afgerekend worden.

(Bij hoge uitzondering apart afrekenen is mogelijk tegen betaling van €1,00 per transactie.)


Q: Zijn huisdieren toegelaten?


Nee, helaas worden huisdieren niet toegelaten in ons restaurant. Wij werken namelijk met een open keuken.


Q: Is er in jullie restaurant ook een boete regeling voor verspilling?


Ja, onbeperkt is niet zelfde als verspillen. Verspilling van eten is zonde en wordt ook niet gewaardeerd. We willen u graag op wijze dat wij een boete hanteren voor het verspillen van eten. Zo kunnen we namelijk de kwaliteit en prijs schappelijk houden.


Q: Zijn jullie rolstoelvriendelijk?


Ja, bij ons is alles gelijkvloers en breed genoeg voor rolstoelen. Ook is er een mindervalide toilet aanwezig.


Q: Kunnen kinderen ook zonder ouders bij jullie dineren?


Ja, dat kan zeker. We vragen als voorwaarde dat een ouder/verzorgende een telefoonnummer achterlaat waarop we hem/haar kunnen bereiken.